lørdag 21. mai 2011

Bryllupskort

Her på vestlandet fortsetter det dårlige været… og kortproduksjonen fortsetter. I neste måned skal min yngste datter gifte seg. Og i den anledning har eg selvsagt lyst å lage noe fint til anledningen. Noen som har tips / ideer de vil dele ?? Treng også noen fine sitater eller linker til sider.

Et enkelt bryllupskort ;

_5205172

_5205171

Liker å leike meg på dataen, så her har eg laget en side med noen fine tekster, som eg gjerne deler.

Publikasjon1

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, de setter eg stor pris på :)

Ønsker alle en riktig god helg !!!!

7 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Et lekkert kort med et hjerte av blomster:)
Takkfor at du deler de flotte rammer med oss:)

Klem Bente:)

-Sanna- sa...

Nydelig bryllupskort.
Og herlige tekster i flott innpakning.
Du er jammen flink....

Pinklady 68 sa...

Romantisk, lekkert og flott bryllupskort!!
Blomster hjerte helt nyyydelig!!
Takk for de fine tekstene du deler:-)
Masse inspirasjon å hente bryllups ideer er hos Mariannes papirverden. Hun har mange lekre bretteteknikker!!!
Ha en fin lørdag Jorill!! Klem Laila.

Bodil sa...

Nydelig bryllupskort og flotte tekster :)
klem :)

Gro Tollaksen sa...

Kjempe finf bryllupskort :) jeg legger meg til som følger.

Heidi sa...

Nydelig bryllupskort!
Lekre farger og pynt:)
Takk for at du deler.
Ha en fin dag, klem:)

sisla sa...

Har vært innom flere blogger på leting eter bryllupskort. I denne bloggen fant jeg mange lekre, tenker det blir noe lifting nå. De ser så sarte ut, nydelig pyntet. Rett og slett nydelige bryllupskort. Jeg legger meg som følger her, tusen takk for at du deler alt dette fine og flotte med oss. Lykke til med bryllupet til datteren din ;-)