lørdag 19. mars 2011

Dåpskort og gaveboks

I dag vart eg omsider ferdig med dåpskortet og gaveeska som skal gis bort i dåpsgave i morgen.  Ville prøve meg på å lage “Tag in a Box card”, denne superflotte tutorialen til Marianne ,som du finn her. Brettet og sydde alle panelene, og synst dette såg fint ut. Men så pyntet eg taglommen feil… Så da kuttet eg av kantene som skulle brettes og limte hele taglommen fast inni boken.  Her er resultatet;

_3194682

_3194685

_3194686

_3194689

I tillegg til kortet har eg laget en gave-eske

_3194691

_3194692

_3194698

Nede i esken har eg lagt en liten “pute” som eg har sydd, med blondekant på ene siden.

_3194701

_3194699

 

 

Hang du med ??? he he vart et lite bilderas.

Nå er kake, klær og gaver på plass, så nå er vi klar for dåpen til lille Thalie Linnea.

Ønsker alle en fin helg videre !!

Klem Jorill

16 kommentarer:

Mamma sa...

Vakkert! Både kortet og gaveesken! Så flink du er.. Tusen takk for pakken, den kom igår, raskt levert og :) Har kost meg i helgen og allerede tatt ibruk utstyret. Prøvde meg på decoupage på lerret med de fine serviettene du sendte(bildet ligger i bloggen min) Er første forsøk så det ble ikke perfekt men.. Ha en god helg :)

Klem

Bente Årstad sa...

Wow så lekkert dette var. Ble hel stum av beundring. Masse flotte detaljer og utrolig flott pyntet. Ha en fin dåpsdag. Klem Bente:)

Dorthe sa...

Hold da op hvor er det blevet fint. Det gør ikke altid noget man laver fejl - hihi. Dit resultat er ihvertfald blevet supersmukt!

jannekevanveen sa...

beautiful i love your work

Ida sa...

Dette er noe av det lekreste jeg har sett!
Flott gjennomført i de vakreste papirer. Denne gaven blir nok godt mottatt!:)
Ida

Heidi sa...

Wow så utrolig lekkert!
Nydelige mønster ark du har brukt her:)
Vakkert!
Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

Pinklady 68 sa...

Utrolig lekkert Jorill!!! Helt nyyyydelig kort og gave eske!! VAkkert rett og slett:-)
Håper dere alle har hatt en strålende dag!

Klem Laila.

Kort og Søm sa...

Dette var veldig, veldig fint!
Ha en fin dag du også,
klem Fredrikke

Frk. Bogstad sa...

Himmelsk nydeleg vart det : )

Gunn`s Kort sa...

Kjempesøtt kort og eske!! Klem:)

Sissel sa...

Rett og slett nydelig:) Nydelige ark, dekorering og for en flott eske. Puta var virkelig prikken over i`en. Håper dere hadde en flott dåpsdag.
Klem Sissel

Kari sa...

Åååå så lekkert! ♥ Utrolig nydelig sammensatt. Heldige dåpsbarn og foreldre som fikk dette!

Ha en super dag!
Klem Kari

unni's scrappeboble sa...

Herlighet for noen fantastiske ting du lager,og det kortet var no berre fantastisk flott :)))

Olga Marie sa...

Fantastisk nydelig!!
Tenk å få en gave som det ligger så mye omtanke og kjærlighet bak <3

Mamma sa...

Jeg har en award til deg på bloggen min ;) God helg!

bynsha sa...

Wunderschön die Karte und die Box ist super !

Viele liebe Grüße aus Martinique,
Lilie

http://lesblabidouillesdelilie.over-blog.com