torsdag 17. februar 2011

Z-fold kort

Ukene fyk avgårde og vi ser at det går mot lysare tider. Var faktisk så fint i går at eg holdt nesten på å gå ut, for å gå meg en tur.. Puhhh vart avverga i siste liten – og tusla heller inn på hobbyrommet :) Etter inspirasjon fra nyeste “Ett trykk” vart det laga et Z-fold kort.

_2174617

_2174618

_2174619

Ark: Bazill og ????  

Stempler: Stempelglede og Kreativ Hobby   

Pynt: Blomster fra Creative Club, swirl, halvperler, MS punch, Nellie Snellen spellbinders

Motiv fargelagt med ProMakers (fortsatt på nybegynner stadiet….)

Takk for besøket  ♥

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Et koselig kort.
Den borden var kjempestilig og motivet herlig...

Monica sa...

Vakkert og flott som alltid ;)

Anonym sa...

Go kveld! Først må jeg få gratulerer som mormor til nr 5:)) (jammen ung mormor!) -også må jeg få skryte av bleiepakken! Virkelig flott!!!!
Tilslutt -var det bra at lysten til fysiske utskeielser ble utsatt -for det ble et Kjempefint kort istedet:)
Snaaart freddan igjen:)) -Ha ei fin helg!
Stor klem, Tove:)

Janie Printz sa...

Cute card .. Love this look with all the little added touches.
Hugs, Janie

Sylvia sa...

Sååå nydelig dette var:-)
Artig bretteteknikk!!

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort Jorill!! Nydelige farger, layout og pynt:-) Denne varianten har jeg ikke prøvd før.
Takk for inspirasjon!!

God helg! Klem Laila.