torsdag 19. april 2012

Konfirmasjonskort

God kveld alle sammen♥
Tusen ♥takk for alle dei flotte kommentarane på forrige innlegg.
Har skikkelig dårlig samvittighet som ikkje har vært rundt og
 sett på alt det flotte dere andre har laga,
meg eg kan ikkje eg skryte på meg den store aktiviteten
 hverken her på bloggen eller på hobbyrommet.
Satser på litt større aktivitet framover :)
Et konfirmasjonskort vart resultatet etter
et koselig venninnebesøk i går kveld .
Easel-kort

Kartong; Kvit bazill og kartongark
Mønsterark fra Pion
Sydde paneler
Div. spellbinders og dies
Bilde fra nettet
Tekststempel fra Kort og Godt
Blomster fra Kort og godt
Halvperler, osteduk
Sommerfugl fra utklippsark

På baksida/undersida av kortet har eg limt på en
sydd pengelomme (av kartong). Denne er dekorert med mønsterark
fra Pion og tekststempel fra Stempelglede og
en kantswirl fra Kort og Godt.

Velkommen til alle nye følgere - håper eg kan bidra med litt inspirasjon!
I løpet av helga skal eg ha meg ei skikkelig bloggerunde
og kikke på alt det flotte som dere superflinke
og produktive damene har laget.
I måra er det freddan og helg og jentekveld - det LIKER vi♥
Med dette deltar eg med hos:
som har Konfirmasjon som tema

Klem Jorill

17 kommentarer:

Kort og Søm sa...

For et nydelig kort du har laget!
God fredag,
klem :O)

Roser og Patina sa...

Ååh det var bare nydelig Jorill! Du er jammen meg kreativ og dyktig! Det skal stødige og tålmodige hender til å lage noe så flott:)) Virkelig vakkert!! Ønske deg en kjempefin helg. Klem Ellen.

Bente Årstad sa...

Enda et nydelig kort fra deg og disse easelkortene er jo bare så dekroative på et gavebord:)
klem bente:)

Bodil sa...

Dette var nydelig :)
klem :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig konfirmasjonskort.
Den teksten passer så godt til anledningen.

Klem Kjersti

Gunn`s Kort sa...

Kjempesøtt var det, nydelig pyntet:)
Klem Gunn

Anonym sa...

Nyyydelig kort i vakre duse farger!!
Helgeklem fra mæ:)

Anita Sæterdal sa...

Det vart kjempefint.

May Grethe sa...

Oj,oj, oj her var det mange lekre kreasjoner.
Dette kortet var utrolig nydelig:)

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min

Klem fra May Grethe

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt konfirmantkort,herlige duse farger og fint pynta.
klem Synnøve

Kari sa...

For et nydelig kort du har laget! Herlig bilde og nydelig oppsett. Så fint det ble med de blomstene, spørs om jeg ikke må ha noen sånne selv. ;)

Snart ferdig med konfirmantkortene du altså. Har nok et par igjen, men jeg ser nedover i bloggen din at du har mange flotte kort å hente inspirasjon fra så jeg kommer til å kikke innom igjen. :D

Ha en flott søndag og kos deg masse.
Klem Kari

Audhild sa...

Skikkelig herlig kort du har laget her:-) De blomstene i kombinasjon med svirler var nydelig. Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret og Kortgleder.

Bibbi sa...

Nydelig kort! Takk for at du deltar i Kreativ Hobby's utfordring!

Connie sa...

Nydelig konfirmasjonskort:)
Så lekkert pyntet:0)
Ja det er en Marianne dies jeg har brukt både oppe og nede på kortet.
Samme på det kortet jeg la ut nå.
Ønsker deg en fin uke og håper du kommer i kort form igjen.
Klem Connie

Pia sa...

så nydeligt i faver og motiv
knus Pia

Inger Harding sa...

Så nydelig og lekkert konfirmasjonskort!!!
Takk for hyggelig besøk i bloggen min :)
Ha en fin dag!

♥ klem fra Inger :)

Kortgleder sa...

Takk for at du deltar i Kortgleders aprilutfordring. Kortet er nydelig, men dessverre fyller det ikke kriteriene om å bruke produkter fra vår butikk. Håper du har lyst til å prøve igjen i mai. Hilsen Jorunn