torsdag 22. juli 2010

Tildakort igjen..

Vi ferier fortsatt på hytten; været er det samme og vi er like
bleke..    juhuu det er sommer det ;0)
Men vi finner jo alltid noe å fordrive tiden med,
i dag har jeg laget meg egen header til bloggen.
Vart faktisk ganske fornøyd med den.

Søndagen skal vi østover og satser på at vi finner den
etterlengta sommeren . Ja, også har jeg funnet frem noen adresser
til noen scrappebutikker som skal besøkes.
Gleder, gleder meg :0)

Her er et skikkelig grønt kort som jeg laget i går;




Er i skikkelig rosa/grønn modus om dagen..


Og litt foto fra nærområdet som jeg har
lekt meg litt med :0)



Ha en fin kveld :0)



7 kommentarer:

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Var innom bloggen din :) Kortet var virkelig søtt.Magnolia stemplene er så fine. Må vel kjøpe noen selv snart. Fine å fargelegge.
Ha en strålende ferie.
Klem Inger :)

Bodil sa...

Kjempefint kort, så fint pyntet :)
Bildene er supre :)

Mona sa...

Skjønt Tildakort, nydelig dekorert!
Stemningsfulle bilder fra hjemplassen din.

Ønsker deg en flott ferie! Håper du finner sola og varmen ;-)

Mona :0)

Gunn`s Kort sa...

Så nydelig Tildakort du har laget, flotte farger:)

milli sa...

Så nydelig Tildakort! Fargekombinasjonen var kjempelekker!

Anonym sa...

Skikkelig fint Tilda kort! -Og nydelige bilder du har tatt!!
Håper solen kommer snart til dine kanter:)
Sommer klem fra mæ

Carina sa...

Nyyydelig kort! Gønt og rosa er en super fargekombinasjon! Akkuratt sånn jeg liker det:)
Ha en super sommer!
Klem, Carina