onsdag 17. mars 2010

VENNSKAPSKORT

Neste uke har en venninne av meg bursdag, og i den anledning har jeg laget et vennskapskort til henne. Siden hun liker ting i hvitt/lyse farger vart dette sammenfallende med Sketchy Color sin utfordring denne uken.
Var litt vanskelig å ta bilde av dette kortet.....så legger ut 2 ulike..


...og klarte ikke å la være å bruke mine nyinnkjøpte metallhjørner ;)




..og slik laget jeg det inni, enkelt men budskapet burde jo være klart :)

En persom som deg
sprer glede langs sin vei
og lyser opp hverdagen
for flere enn meg



3 kommentarer:

Therese sa...

Åh, så lekkert. Nydelige papirer og herlig motiv. Flott pyntet, de metallhjørnene var også flotte.

Mona sa...

Nyyydelig kort i skjønne farger!!
Flott pyntet på alle sider. Likte veldig godt englene som var inni kortet, og borden. Lekkert...!!
Legger meg til som følger.
Hilsen fra Mona:0)

Lena Katrine sa...

Kjempelekkert kort!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
go'klem